笑話百出,一仆一碌

Saturday, November 26

一個個字︰第一百輯


第一百輯

豬隻:一個「隻」 字令佢提升左檔次
生仔:唔係投資,係投機
有冇咁老土︰「我搭上左個有婦之夫。」
生日感言︰超勁!咁就做左廿五年人!
年尾大清貨︰唔怪知年尾咁多人結婚啦!
係咪玩野︰阿明,幾時生番個出尼俾大家玩下呀?
閉門一家親︰當紐卡素球員同漢堡神偷同檯食飯。
無聊到震:碟仙呀碟仙,你識唔識蝶式架?
好積極:咁好天,最o岩就係返工。
扮勁絕招:狂講「咩料呀」
可惜他無女朋友:唔係就可以請教佢點溝女
是非題:愛我就答是,非常愛我就答非
歐陽應霽:底衫真好,半熱
無知的小學生:諗住o係快譯通打個 FUCK 字發埋聲可以感受到箇中滋味
無知的男人:點解個 AV 女星做得好地地要退休呀?
《葡萄成熟時》:好慘,就係因為我冇蜜桃
開玩笑:唔好再用普通話,講返廣東話啦
傷風最幸福:唔止,遲D「幸福胃的素」賣廣告,祖兒會話俾大家聽「肚疴最幸福」
劉翔︰他的廣告常令人以為與暗瘡膏有關。
美少女沙龍相︰背景多為西洋菜街南的影音器材公司。
乳溝︰可以閱讀成多國文字,八字人字入字之外,還有勝利V字!

圖片說明︰放晒煙花

11 Comments:

At 10:58 pm, Anonymous Anonymous said...

恭喜恭喜~~

 
At 11:31 pm, Anonymous Anonymous said...

比兩個太空人訪港更值得慶祝^^

 
At 2:27 am, Anonymous Anonymous said...

果然有料到﹗

 
At 6:44 am, Blogger dosss said...

我由第一輯睇到第一百輯!

 
At 8:21 am, Anonymous Anonymous said...

嘩嘩嘩!
勁!
有d翻睇返,好似勁左喎!
希望可以出到二百輯,至少。

 
At 8:35 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

笑話百出仝人,多謝各位俾面!!!




留多D言,插下我地。

 
At 2:06 am, Anonymous Anonymous said...

前幾日響電腦前,
無無聊聊做下一個個字既精華輯錄,
由第六十輯做到九十九。
好多都好好, 平均黎講,
最鍾意果輯係第七十八輯。

可唔可以講下, 你地下做"一個個字"
有咩心得啊? 就咁諗我覺得好難諗到。

 
At 6:10 am, Blogger 說話仔 said...

我都係忠實fans,一睇到一百,簡直係荒涼既生活中一點清泉呀!

加油!

 
At 8:04 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

Eric,心得就講唔上啦。不過有小小方法可以分享下。講住一兩個先。


(1)把唔啦家既野試下放埋一齊

(2)正經講一些trival或低能的東西。

送多個︰

(3)看廣告和電視劇,內有大量愚笨東西。

 
At 8:07 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

說話仔︰

你呢個留言好令我們感動呀。

荒涼生活呀!

大佬,竟然做左清泉呀!!!!!

幾位仁兄,他日一個個字出結集,送你地十本!

 
At 6:22 am, Anonymous Anonymous said...

我以為係要受過嚴格哲學訓諫同埋always言不及義至可以諗到咁多,咁咩既一個個字!

 

Post a Comment

<< Home