笑話百出,一仆一碌

Friday, March 17

一個個字︰第一百四十六輯

一個個字︰第一百四十六輯


澄清︰那是一塊紫菜,不是我的舌頭
名字製造法︰沙田(Shatin)、側田(Justin)和耕田(Kindtin)
冇矛盾︰我係男人,但我唔鐘意滾
性高潮︰我竟然在那時叫老婆交水費
一日一餐︰我稱那餐為buncher
天降甘露︰係沙漠搵唔到水,但見一碗楊枝甘露
升價百倍︰阿dry都話我阿媽煮d野回味無窮 
超級大忙人︰左耳聽勁歌,右耳駁藍芽,左眼睇女,右眼睇馬,左手搔癢,右手採礦,左腳印來印去,右腳踢汽水罐
陽剛味︰不一定來自陽具
幸福摩天輪︰天荒地老喎,有幾幸福呀!

2 Comments:

At 5:31 pm, Anonymous Anonymous said...

After readig "我的笑話︰可加可減" in English and "一個個字︰第一百四十六輯" in Chnese, I wonder that could it have 一個個字 in English? ^^

 
At 8:22 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

可以啦。如果我們can 用english write 啦。

無咩係impossible啦,depends on 用心human姐。

 

Post a Comment

<< Home