笑話百出,一仆一碌

Sunday, December 3

一個個字︰第二百三十六輯

第二百三十六輯



歷史沒有如果︰如果有呢?
好學生︰向阿sir高舉姆指,而非中指
雌雄同體︰同時認為自己是楊過及小龍女
影評︰這是一部電影
父子︰李嘉誠和李澤楷
三峽好人︰我是旺角賤人
睫毛液︰死,整左落鼻哥窿!
慢工出細貨︰其實係冇貨,迫住慢工
可喜可賀︰各位,我快要得道升仙了
問︰蝦餃呀蝦餃,你D蝦去左邊呀?

7 Comments:

At 5:01 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

mean 提到...
冒死:4死嫖客冒死召妓,我office都有1個冒死上咸網



其實我們應不應該踢爆那些上咸網的同事?

 
At 5:26 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

咁老細又點做呀?

「我見佢睇左好一排,而且好似有心癮咁,變變態態」


你都睇左佢睇網一排,都要小心有心癮呀!

 
At 9:32 am, Anonymous Anonymous said...

"學攝影,睇相要zoom埋女人個胸同腰度
我諗香港好多男人都學緊影相"


到時佢又會解釋話係學緊點樣捕捉焦點,
總會有藉口...

 
At 1:23 am, Anonymous Anonymous said...

見大家咁熱烈,我又加把口吖!

以前返寫之樓工,電腦根本上唔到 internet,公司有個男同事,坐響廁所位附近﹙即係人來人往果隻位啦!﹚,成日都響度睇報紙的咸濕版,大字標題「上海舒淇……」都係咁「咪」,好忘我架!

 
At 4:44 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

如果有女人在公眾場合睇《雄風》,你們又會怎樣?

 
At 12:52 am, Anonymous Anonymous said...

多口問句,
其實雄風係畀女人睇定畀基佬睇口既呢?

好似有少少唔同,但我又講唔出有咩唔同。我係咪諗多左?

 
At 7:46 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

mary 提到...
多口問句,
其實雄風係畀女人睇定畀基佬睇口既呢?

好似有少少唔同,但我又講唔出有咩唔同。我係咪諗多左?





《雄風》是老少咸宜的。

 

Post a Comment

<< Home