笑話百出,一仆一碌

Friday, November 10

一個個字︰第二百三十一輯

第二百三十一輯




往事只能回味︰想起那年,我叫我老婆做「豬扒」
主持公道︰「你啱,但佢都冇錯。」
放屁筆記︰只要寫上對方的名字在筆記上,那人就會放屁
咩都知晒︰只要集合梁文道、馬家輝和蔡子強三把口
喇沙︰分可以食和可以讀兩種
野仔︰親生阿媽竟然咁稱呼我
孔夫子︰唔知佢會唔會Teach without compromise?
不守承諾︰叫你三年後還錢,竟然一年便還
全方位教學法︰用味覺教馬克思主義
我在伊朗長大︰其實我在元朗長大
有朝一日︰有朝一日你做皇帝

1 Comments:

At 6:40 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

mean 提到...
悲喜交集:結婚結到無朋友


因為五百蚊人情?

 

Post a Comment

<< Home