笑話百出,一仆一碌

Sunday, October 1

一個個字︰第二百二十二輯

第二百二十二輯



夢幻中場︰包括曾志偉、阿叻、長毛和KK
解釋︰俾我呀,俾個解釋我呀!
影響力︰我承認,係我改變左歷史
近況︰阿成搏晒命結婚
Noke︰Just fake it
Adidos︰ Impossible is nothing
危機即轉機︰錯!危機就是危機
警世恆言︰做好人,唔係為左媾女!
社教化︰被女朋友罰抄一百句「我愛妳」
冬眠︰一年後,又會回復生氣,大派用場。說的是我家中冰箱裏的月餅
行為藝術家︰香港最出名的,應該是倪震了
內疚︰食麥記和家鄉雞,共用了十一張紙巾

3 Comments:

At 11:30 pm, Anonymous Anonymous said...

Engtonese:鬼佬講o既半鹹淡廣東話~
Mantonese:國語人講o既半鹹淡廣東話~

 
At 6:59 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

eric 提到...
Engtonese:鬼佬講o既半鹹淡廣東話~
Mantonese:國語人講o既半鹹淡廣東話~


3.5分!為什麼我從沒有這樣想過?創意分激爆!


最近大家有很多好作品。

 
At 11:22 am, Anonymous Anonymous said...

其實係有個鬼佬T.A講起佢對Chinglish好有興趣,因而有這樣的聯想。

 

Post a Comment

<< Home