笑話百出,一仆一碌

Friday, September 15

一個個字︰第二百十七輯

第二百十七輯



小明︰我的好友,也是我的債主
小學生必講︰我以後會努力讀書
貝多芬︰估唔到我的《命運交響曲》會成為倒扁主題曲
老師罰企︰因為阿sir狂打一個很樣衰的學生
青春期︰唔justify青少年的所有錯誤行為
偉大︰幫所有人的xanga改錯別字
穿parda的惡魔︰我則是穿bossini的惡魔
一心二用︰我同時看戲和睡覺
缺德︰笑bb有baby face
冇實力︰雖然你很樣衰
豐富節目︰唱k行街睇戲食飯和跳樓

3 Comments:

At 8:25 am, Anonymous Anonymous said...

點解唔係"第二百一十七輯"而係"第二百十七輯",
點解會省略個"一"字o既,好奇問下~

 
At 7:13 pm, Anonymous Anonymous said...

缺德︰笑bb有baby face
好正呀依個~
笑bb有baby fat都得wor~

 
At 4:43 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

eric 提到...
點解唔係"第二百一十七輯"而係"第二百十七輯",
點解會省略個"一"字o既,好奇問下~

翻查檔案,由二百輯開始都是二百xx輯,而無「一」字喎~~~

eric 提到...
缺德︰笑bb有baby face
好正呀依個~
笑bb有baby fat都得wor~


哈哈,冇錯,同樣apply!

 

Post a Comment

<< Home