笑話百出,一仆一碌

Saturday, August 26

一個個字︰第二百十一輯

第二百十一輯



今期便利︰為了研究是次偷拍事件,學者們要求再加印一萬本。
最佳轉折︰阿嬌的偷拍事件惹來滿城風雨,而今日亦都落左一場驟雨。(取自東張西望)
資深︰同義詞為「老嘢」
年青︰同義詞為「咩都唔識」
好專︰同上
冥王星︰原來行星都會被人out,所以我們要努力讀書
M痛配方︰男士同樣適用
冇得打爆機︰因為阿媽打爆我部機
一本便利︰將改名為《一本偷拍》
大學之理念︰研發靈芝,讓市民長生不老
集體遊戲︰最後個pt都係叫我地合作

2 Comments:

At 11:04 am, Anonymous Anonymous said...

~ 新華社嘅報導系話:太陽系行星”裁員”,冥王星”降級”,我地都系要俾多d心機做嘢喇.

~ 一本便利,一本便利,「一本大便」,一本便利,「一本大便」,一本...某人自言自語

 
At 8:11 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

mean 提到...
咸濕便利:膠袋都唔使拆,夠晒便利


(3分,精彩!)

人文風景  提到...
~ 新華社嘅報導系話:太陽系行星”裁員”,冥王星”降級”,我地都系要俾多d心機做嘢喇.


估唔到我地腦作諗住俾人笑的野是現實發生的事呀。現實往往是最誇張的。

 

Post a Comment

<< Home