笑話百出,一仆一碌

Friday, September 29

一個個字︰第二百二十一輯

第二百二十一輯




爬山高手︰我正身處道德高地
廢人︰咩野都話「廢」的人
好球證︰俾我五張黃牌,都冇趕我出場
駐校社工︰應改為駐校刑警
搵食艱難︰通識教師要向學生解釋何謂露點
費爵爺︰唔知有冇供強積金?
中文知識︰我們不應把人形容為淫褻
問卷調查︰你們喜歡做問卷調查嗎?
資優兒童︰識得問老師「點解你唔去死?」
work sheet︰中學生一定會讀成work shit
驚世發明︰無味朱古力
耐人尋味︰有人係部碎紙機入面食杯面呀!

7 Comments:

At 10:02 am, Blogger bratrice said...

以舞營為有型:Danso O'camp宣傳句。

中文:Danso O'camp

 
At 10:34 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

bratrice 提到...
以舞營為有型:Danso O'camp宣傳句。

中文:Danso O'camp


(3分,食字真係可以玩足一世紀)


mean 提到...
光輝歲月:學生高歌「鐘聲響起歸家的訊號……」

(3分,可以想像他們的回家渴望如非洲飢民)

 
At 2:56 am, Blogger yelrebmik said...

滿分係幾分?

 
At 9:27 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

滿分是5分。

 
At 9:51 pm, Anonymous Anonymous said...

我覺得「光輝歲月」值3.5-4分!

 
At 6:58 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

mary 提到...
我覺得「光輝歲月」值3.5-4分!


4分絕不為過!

 
At 10:15 pm, Anonymous Anonymous said...

其實何止學生高歌,老師心底裏咪一樣高歌!

 

Post a Comment

<< Home