笑話百出,一仆一碌

Monday, July 18

一個個字︰第十九輯

第十九輯

學琴︰有錢兒童必須經歷的階段
你老母︰your old mother
屎波︰睇波的時候,我地最鐘意咁話D超級球星
白痴仔︰點解人地會咁叫我既?
自卑︰記住,古語有云︰要嬴人,先要嬴自己
六四︰我個頭既分界方式
舒適堡︰計我話不如改名做'chemical',食藥變大隻先至勁至快
2046:唔知有得普選未呢?
堡獅龍︰洋名為Bossini,音為扑死你
Doctor Martin︰醫生馬田
郵政現代︰'post'-modern
尹光︰雅俗共賞,數完毛毛唱粵曲
金星凌日︰好彩唔係世界末日
分身術︰「我唔識分身術,只不過我分身有術姐,一齊黎唱我容祖兒ge《分身術》啦。」
和興白花油︰「友愛同行,關心是你」。
蘭桂坊︰某年樂極生悲後,香港終於有行人路不可以單線雙向行走
狄寶娜摩亞︰原名Debarah Moore。N年前常常在翡翠台以流利廣東話介紹明珠台的節目。亦一度令小時候的我以為明珠台即係外國人講廣東話的電視台。﹙娜姐,你這剎那在何方?﹚
金利來︰另一個世界,那裏沒有女人,但有大男人曾憲梓
人頭馬︰猜一祝福語︰「好事自然來」
唐太宗︰死後化作活絡油,病人稱之為貞觀之治
地鐵︰繁忙與非繁忙時間都頻生故障的公共交通工具之一。善於施予人客小因小惠,再諗計「度」番畀你既優惠。而地鐵也是數學家,證明了在某些苛刻情況下 10 x 1=11
純粹租房︰其相反詞為純粹搞野

0 Comments:

Post a Comment

<< Home