笑話百出,一仆一碌

Friday, July 15

一個個字︰第十八輯

第十八輯

軟硬體︰猜一人體器官,冇錯!是骨頭
Road Show︰我冇諗過搭巴士都要睇電視
三失︰失業、失戀、失身
要生氣︰別人不氣我生氣,氣死別人笑咪咪
單車︰如果係香港可以踩,我估冇人搭地鐵
叻仔︰冇我份
兒童日報︰點解我細個個陣會咁鐘意睇報紙
問到底︰如果我個仔日日問類似以下問題︰「天才是否先於生活?」;「我的口袋裏,有放大鏡嗎?」仲要問到底的話,我會讚佢真係笨到底。
哈蜜瓜︰常見錯別字。應是哈「密」瓜。哈密為新疆一地方。
《論仁,論君子》︰中文科會考篇章,頑劣學生將其改為《論淫,論精子》,可惱也。
《竹林深處人家》︰非常inspiring的文章,後人改拍為電影《捉人深處強姦》
朗文︰因為牛津的關係,令部份愛推理的人士以為世上有朗文大學。
東邪西毒︰我D左鄰右里
河利秀︰信知生男惡,反是生女好
Don't bother me:不要兄弟我
你那邊幾點︰蔡明亮導演作品。竟然有三級電影效顰︰《你露出幾點》
賴屎︰集體記憶

3 Comments:

At 5:31 am, Blogger Eric Spanner said...

咁,《天邊一朵雲》都可以玩成《今晚一起淫》囉。

 
At 11:28 am, Anonymous Anonymous said...

辛苦呢輯的作者。佢似乎刨好多三級戲名喎……

 
At 12:39 am, Anonymous Anonymous said...

好可能刨埋套戲。

如果真的要改

天邊一朵雲,可改成

天邊一乳暈。

 

Post a Comment

<< Home