笑話百出,一仆一碌

Monday, April 17

一個個字︰第一百五十九輯


第一百五十九輯

ambiguity:「尋晚我響廁所見到D唔乾淨野。」
音樂知識︰《卡門》並不是由羅文作曲的
金腰帶得主︰我冇殺人放火架!
我條菜︰唔知有冇過量農藥?
唔成敬意︰阿媽,兩草嘢,攞去做家用
私日記︰今天的尿尿很多泡泡
被人圍︰他們問我有冇裝寬頻,好驚呀
自我鞭策︰俾條鞭我唔該!
早熟2︰搣時,我張半勒,而家唔玩等幾時!
夕可死矣︰看完《一生人要做的99件事》及《一生人必到的99個地方》
呢期hit 歌︰大小朋友用「dom」字唱出所有歌曲。
女殺手︰蕭芳芳、古天樂



圖片說明︰Hi,我是比才,不是Roman

0 Comments:

Post a Comment

<< Home