笑話百出,一仆一碌

Friday, April 14

一個個字︰第一百五十八輯

第一百五十八輯

我愛3G:「老公,今晚又無會開呀,咁早D返屋企飲湯啦播!」
碼頭咕喱︰被大部分港人公認為最串族群
常見交通意外︰「反晒艇」、「甩晒轆」
穿窿底衫︰屋村阿伯總會穿著來散步
歲月催人︰蔡一智becoming 蘇民峰
好勝︰你夠我討厭?
工傷︰我被老闆打
父母心︰希望仔女好似衛蘭兩文三語,但唔好有脷環
系撚︰日本語,即係「紅衫」咁解。
想放工︰首先問下老闆想唔想放工先
復活節假期︰是假期讓我復活
寧教人打仔,莫教人分妻︰「阿爸,唔好同媽咪離婚呀——你打我一鑊啦!」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home