笑話百出,一仆一碌

Wednesday, March 29

一個個字︰第一百五十一輯

第一百五十一輯

米中極品,全申力量︰留意廣告,「品」字在方力申的乳頭上
出廳訓︰無疑是比出街訓好
一世人︰「一世人兩同事,幫我print份野啦」
祈禱︰希望阿仙奴讓到保頓半球!
夠晒誇張︰幾時開始鍾意你?BBB!(Before the Big Bang)
不肥降之謎︰成個月都在大嶼山茹素
夠晒肉麻︰「我係中產嘛,緊係要投票啦!」
社會保障︰媽咪,如果你唔養我,我會搵幫民幫手
林伯︰請你不要再扮林柏特了
露點︰請不要當係生日禮物送給我
nuts︰因為太黑了,我食左個五蚊銀

0 Comments:

Post a Comment

<< Home