笑話百出,一仆一碌

Tuesday, March 28

一個個字︰第一百五十輯

第一百五十輯

避風頭︰「我是沒有老母的。」
創意工業︰我打算開一間鏢局
人生馬戲團︰人稱《陳浩民密碼》
奇遇︰昨天我去了推油,骨妹說卡爾維諾是她偶像,她很想與我同遊看不見的城市,然後開房。
公還公︰我最唔鍾意返工時候有人同我講公事
挑戰︰溝仔王?我就睇o下你點勁法!
聽話左︰我下次會考好 D,唔好搵人斬我呀媽咪。
難於啟齒︰咩叫奶精?
鬥慘︰「我上世係豬。」「我下世係豬。」「我呢世都係豬扒。」
效法三島由己夫︰我已經寫完最後一期《龍虎豹》,係時候自閹─唏啊...唏!
自我鞭策︰在公司電腦上貼上「此地不宜久留」
私刑一︰阿邊個,唔該幫我拆晒個 Keyboard D 掣落黎洗。

4 Comments:

At 7:35 am, Anonymous Anonymous said...

後生左: 太陽伯伯變左Sunny哥哥

 
At 7:55 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

頗有趣, 3分。

更有趣的是

最近我們作了一個類似的︰

女性角度︰大陽不是伯伯,是婆婆

eric,可以讓我們收錄你這句作品嗎?

 
At 11:32 pm, Anonymous Anonymous said...

可以, 如果不嫌棄的話^^

這句其實是為祝賀你們出到
第一百五十輯而寫的。

 
At 7:38 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

在此謝過eric了。

 

Post a Comment

<< Home