笑話百出,一仆一碌

Wednesday, March 22

一個個字︰第一百四十八輯

第一百四十八輯

屁股︰你有幾多年未望過自己那個?
好得沒有話說︰好可能是讚美的語言貧乏
含冤受屈︰咪眼用力時卻見到門板寫住:「痾啦,仆街!」
餓:可唔可以用七隻小津同你換一隻川島?
冇矛盾︰我愛你,雖然我不會請你搭的士
最愛食物︰我鐘意食裝修
分手最後一句︰「你係咪爭我十蚊?」
自視過高︰「我想做一個平凡人。」一個極度平凡的人說。
嘩︰飲食節目常出現之感歎詞
唔︰同上
冇錢消費︰行山當shopping咪得囉!

4 Comments:

At 4:34 pm, Anonymous Anonymous said...

屁股︰你有幾多年未望過自己那個?

很溫馨的提示:)

 
At 8:48 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

反而我們渴望望別人那個多d。這不知是否叫做捨近取遠。

 
At 7:29 am, Anonymous Anonymous said...

忘記了一輪皎潔的明月就在我們背後......

或者是別人的飯特別香
別人的屁股特別美.....

 
At 5:59 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

不過實際上要望也其麻煩,放塊鏡在後面嗎?

 

Post a Comment

<< Home