笑話百出,一仆一碌

Tuesday, May 9

一個個字︰第一百六十九輯

第一百六十九輯

向世界出發︰我在旺角買魚蛋,領悟到錢不是萬能,但冇錢萬萬不能
向世界出發2︰我在北角同蔡素玉握手
專業人士︰我很喜歡朗讀呢四個字
保險D︰ 溫晒兩字之間加翻個「熟」
高貝利︰拆卸期間,發現大量戰時兵器
科技以人為本︰而人類是喜歡出貓的
錫老婆︰我呢個星期都冇打老婆
愛國︰直頭想同國家結婚呀
西九︰我們這些文化界人士,希望不會有一個「超級靚聲演鬥廳」
詩人︰因為我不是人,你們叫我詩仙吧
世界文化遺產︰《黑社會》個碌「龍頭柺杖」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home