笑話百出,一仆一碌

Monday, April 30

一個個字︰第二百六十一輯

一個個字︰第二百六十一輯





溏心風暴︰不是溏心胸部
新股上市︰606及610
好彩︰幸好不是李丞責承繼小甜甜遺產
行為藝術家︰香港最出名的,應該是倪震了
紅樓夢大要︰賈寶玉溝左好多女,十分空虛,所以做左和尚
滅貧︰可能要全民皆具備「早知」能力
阿活︰應該唔係杜汶澤
全白t-back︰很清純啊!
很有意思︰我則認為呢幾個字,好冇意思
亂倫︰在無線劇中,那些互稱兄弟的男女,全部會成為情侶

4 Comments:

At 8:26 pm, Anonymous Anonymous said...

點解有d以前出過既= =
江郎才盡?

 
At 3:44 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

邊個出過?可否相告。


咁話我地,好hurt架!

 
At 3:21 am, Anonymous Anonymous said...

Sunday, October 1
一個個字︰第二百二十二輯

第二百二十二輯



社教化︰被女朋友罰抄一百句「我愛妳」
冬眠︰一年後,又會回復生氣,大派用場。說的是我家中冰箱裏的月餅

posted by 笑話百出,一仆一碌 @ 8:55 PM 4 comments
同對上既1模1樣...

仲有今次既很有意思同兄妹都好似出過了..
我係fans黎咖...
記得咖..

 
At 9:36 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

翻查紀錄,你說得對。

重複不是故意,而是太多搞混了!



你令我們很感動。

「我會寫好呢個字」


二百六十二輯是獻給你的。

 

Post a Comment

<< Home