笑話百出,一仆一碌

Saturday, March 17

一個個字︰第二百五十五輯

第二百五十五輯



冇權勢的我︰明天也一樣冇權勢
情人節禮物︰「送走晒」D狂風浪蝶
無情學生︰希望老師死咗,可以多幾堂空堂睇報紙
不排除︰香港永遠冇雙普選
責任心︰「最衰我結左婚啦!」
博愛︰我愛花貓,也愛老鼠
保險佬︰比屈臣氏更加關心你
立地成佛︰我以後不會再在online game裏殺人
經典押韻︰男人home,女人胸
假如愛有天意︰假如冇呢?
點解咁窮︰我太有愛心了!
嘴郁郁︰親切的餃子

2 Comments:

At 12:37 am, Anonymous Anonymous said...

高檔:你尋晚有冇睇war and destiny?

 
At 7:10 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

匿名者提到...
高檔:你尋晚有冇睇war and destiny?


蕩氣迴腸︰把亂世佳人變成黑白片

 

Post a Comment

<< Home