笑話百出,一仆一碌

Thursday, February 8

一個個字︰第二百四十七輯

第二百四十七輯



不想告別︰林志玲告別性感闖影圈
泛民主派︰鬥唔鬥得過「泛」徐麗泰?
我會做好呢份工︰但係記得加我人工
娛教合一︰「唐三藏」信耶穌,江華夫婦取聖經。﹙from 《天使心》廣告﹚
生活趣味︰沖涼時哼哼《突圍行動》主題曲
爭霸︰原來爭來爭去都幾悶架
嘗膽︰勾踐仲嘗埋糞
評論︰這作品真是淫而不樂
觀雀︰就是看不到情未鳥
奇遇︰落街買雜誌,發現封面話阿嬌曾經同你拍拖

1 Comments:

At 3:45 am, Anonymous Anonymous said...

曾特首:「我會做好呢份工!」
地盤佬:「 我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「 我會發好呢次功!」
八達通公司:「 我會整好八達通!」
天文台:「 我會測好呢個風!」
整容醫生:「 我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「 我會整好呢個鐘!」
廚師:「 我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「 我會碰好呢隻東!」
專業員工:「 我會五點九就鬆 … …」
李小姐:「我會搶走你老公~」
海關︰「我會睇實呢個zone」
富豪雪糕︰「我會"針"滿呢個cone」
陳曉東︰「我會跟翻載思聰」
火化︰「我會燒好呢副bone」
士兵︰「我會好好地進攻」
食客︰「我會食埋呢碗檬」
靚女︰「我會請佢食檸檬」
學外語人士︰「我要學好靈格風」
寶貝智多星kelvin︰「我會再次home alone」
長毛︰「我會競選新界東」
賊仔︰「我會搜掠個一空」
學生:「我會還晒d grant loan」
足球員:「我會打好d前鋒」
打工仔辭職時:「我會辭左呢份工」
窮鬼:「我會去搵二叔公」
我︰「我會不停發up 風」

 

Post a Comment

<< Home