笑話百出,一仆一碌

Sunday, February 11

一個個字︰第二百四十八輯

第二百四十八輯



無竹令人俗︰係呀,所以我好鐘意索子
訓唔著︰因為隔離屋扯鼻寒
一世英明︰通常唔英明個次都好大鑊
往事並不如煙︰係呀,我仲記得小學同學欠我三塊錢
早熟︰細細個就「痴」住第五台,聽《香江暖流》
答謝︰Sunday經常都打俾我,話有一個優惠計劃答謝我
欺善︰打完人一邊面,還期待別人會俾埋另一邊佢打
原始武器︰我個人本身就係防狼器
禁慾︰因為要會考了
十字軍東征︰姦淫擄掠可能係放off duty先做
悔過︰我以後不會再令人失戀了

2 Comments:

At 9:13 am, Blogger bratrice said...

這一個字好笑。

 
At 7:40 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

THANK YOU!哪個特別好笑?

 

Post a Comment

<< Home