笑話百出,一仆一碌

Wednesday, October 31

一個個字︰第二百八十二輯

一個個字︰第二百八十二輯


豐富早餐︰一個月餅,三隻大閘蟹
麥玲玲︰其功能包括分析大市走勢
自慰︰我用一隻雞脾自我安慰
冰皮︰可廣泛於蝦餃使用
三索︰索蘭、索嬌、索杏
選舉承諾︰當選後會繼續向選民揮手
漢奸︰秦檜要求金國令南宋改善人權狀況
唇紅齒白︰我就唇白齒紅,流晒牙血
欺善︰打完人一邊面,還期待別人會俾埋另一邊佢打
原始武器︰我個人本身就係防狼器

2 Comments:

At 11:16 am, Anonymous Anonymous said...

黑x會: 我最鍾意食芝麻糊和合桃露
黑社x: 到底14k同18k 有咩分別?
x社會: 小洪興高采烈地為G.O.D.歡呼! 阿門!

我驚比差佬話我係黑x會,所以自我審查,匿名好啲~

 
At 5:37 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

楊志超︰一個只知道14k是金的人
反黑組︰經常狂商場

 

Post a Comment

<< Home