笑話百出,一仆一碌

Sunday, July 10

拒絕「傻」笑︰印象派

印象派爆笑眾生相

Type 1:多餘陳述 例一:在名畫A (畫中有一人在畫畫、有不少人在旁圍觀)前… 參觀者A以專家般口吻告訴身邊的人道:「拿…依家呢幅畫呢…有一個人係度畫畫… 旁邊有好多人係度睇…」 例二:在名畫 B 和 C (二畫都係畫某座教堂正門…但角度和色調不同) 參觀者B以教誨口吻:「拿…呢兩幅都係畫緊同一坐教堂架…不過角度有d唔同…」 參觀者C不甘禁弱:「係呀…而且呢幅就暗d…而呢幅就光d…」

Type 2:語無淪次 例:在名畫 D 前…參觀者D指名畫某部份道:「呢個野好似刀!」 參觀者E回聲道:「哈哈!一定係一陣拎來lum友!」

Type 3:不學無術 例 1:在名畫E前 (名畫E為印象派早斯作品…落筆沒後期作品般粗枝大葉) 參觀者F以專家口吻告訴其同行女性友人:「拿!呢副畫好唔印象派!因為唔係畫到一pet pet!」 例 2:參觀者G向友人講述未有油彩時畫家繪畫的方法:「拿!好似?文西o個幅咩呀…最後的晚餐!因為 當時未有油彩…所以呢…佢就將d雞蛋殼貼在牆上…再將顏色油上d蛋殼度…所以呀…依家開始 甩喇!」 (實情係當時達文西研究新顏料…將雞蛋與油彩混和出的顏料去畫最後的晚餐… 可惜呢種顏料畫成的作品很難保養…故現在顏色不斷脫落)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home