笑話百出,一仆一碌

Friday, July 8

一個個字︰第十輯

第十輯

平安夜︰又名失身夜
資源錯配︰性感女神朱茵唱歌
謙虛︰其代表句為「教我就唔敢啦,不過可以同大家分享下既」
歷史人物︰郭靖與小龍女
有教養︰食飯只吃1/3,不可以清哂。
己所欲,施於人︰好彩我D friend唔食屎
深入民心︰任劍輝先生
爭分奪秒︰曾六秒、唐四秒
意識型態︰男人有邊個唔係好色架?
新亞書院︰其特產為新亞精神及新亞桑拿
Oral B︰好叻呀!我ORAL得D咋
HELLO KITTY︰一隻唔捉老鼠的衰貓
大發現︰我們是人,不是神
倒果為因︰阿媽,我幾時生你架?
沙灘之子︰son of bitch(beach)
隻重否定︰non-no
鐵將軍︰我一直懷疑唐文龍係鐵將軍
景鴻移民︰信心保證(眾人齊說)
德成女傭︰唔知阿爸係咪透過佢認識阿媽呢?
哲學家︰馬名
3-D gold︰香港著名旅遊景點
made in china︰成份可能包括頭髮

0 Comments:

Post a Comment

<< Home