笑話百出,一仆一碌

Saturday, July 2

一個個字︰第四輯

第四輯

南華︰早報或足球隊。我鐘意後者多D。
倪匡︰衛斯理,曾受嚴格中國武術訓練,並教導青少年錯誤科學知識。
倪震︰發現了新物種「毒瘤明」,並教導年青人說「yes!」,又把閃咭發揚光大。
吳剛︰(動詞)食炭、搽油;例句(1)︰你bbq唔買腸仔,要我地吳剛咩!(2)︰男人老狗帶住白花油,好似老人家咁吳剛?
伍晃榮︰因為佢,我地終於相信——波係圓既。
耶和華︰耶魯和華夏工專
三級片︰我唔睇呢d野,我只看唯美派閨房錄象,哼。
生抽王︰開門七件事之一
尋夢園︰香港的Penguin Classics,書名創意非凡,如《喵喵叫春》。
山頂︰每個山都有的東西
星展銀行保險箱︰最安全的地方——如果最危險的地方就係最安全的地方
烈火雄心︰唔係淫書名。
電盈︰8號仔,係發達既相反詞,仆直既同義詞。
出前一丁︰我認為係好食過公仔面的一種垃圾食物
杜雷斯︰兒童不宜的朱古力
董建華︰每個香港人都以為自己叻過佢;動詞,最惡毒既港式粗口。
董趙洪娉︰修辭學家,喜用反覆︰「洗手、洗手、洗手。」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home