笑話百出,一仆一碌

Sunday, February 12

一個個字︰第一百三十一輯


第一百三十一輯

好勝︰如果你那隻是甲組腳,我那隻便是超聯腳了
情人節禮物︰封張紅紙仔俾女朋友
葉劉︰唔知點解,我好鐘意呢兩個字既發音
拿正牌︰老婆,我要「外出」呀
飲食節目︰我靠佢送飯
世外桃源︰終於看不到容祖兒
kiss︰可唔可以唔好錫到人工呼吸咁?
星巴克症︰兩隻腳變左兩條尾
二月街景︰市民在街頭拆利是,並把利是封放進廢紙回收箱
環保利是︰以email 派發利是
得罪人多︰仲派十蚊利是?
轉彎抹角︰我剛與自己發生了性行為
天然引擎: 在太空中放屁
何解冇女︰因為我輸左俾自己
情人節宣言︰雖然你很愛我,但都要用避孕套

0 Comments:

Post a Comment

<< Home