笑話百出,一仆一碌

Thursday, June 29

一個個字︰第一百九十輯

第一百九十輯


烏托邦青年︰睇波唔賭波,真係笑呵呵!
呼籲︰所有陳太請在七一上街
大話︰大大話話,我呢世人真係冇講咩大話
睫毛液︰死,整左落鼻哥窿!
慢工出細貨︰其實係冇貨,迫住慢工
可喜可賀︰各位,我快要得道升仙了
問︰蝦餃呀蝦餃,你D蝦去左邊呀?
澄清︰雖然我有鬚,但我不是男人
與有榮焉︰最近得知你光榮結業
繁忙︰忙練《九陰真經》
我鐘意民建聯︰佢定搞好多嘉年華會,好踏實
sell屎︰有時候,他們真的很屎地sell一些屎都不如的東西
床︰有些人聽到呢個字好精神,有些則很眼訓

3 Comments:

At 12:42 am, Anonymous Anonymous said...

咁啱,我尋晚都有想起呀陳太,哩幾年,越近7月嘅第1日就越無意中想起佢;就好似香港人每年五月第二個禮拜會想起偉大嘅阿媽,同埋每年六月第三個禮拜想起偉大嘅阿爸一様(當然要想起阿爸阿媽唔應該系無意中)。阿爸阿媽,我認我有D政治肓毛,但我真係好鍾意吃深水埗陳太煮嘅菜茶gar,襯71前去一去深水埗探下我地關心嘅陳太,好唔好...?

hello 笑話百出,一仆一碌
你們好,我相信笑話創作可以增加幽默,減輕戾氣,亦可無形地拉近人與人的心靈距離,這種氣氛,可能是大部份香港人的心底訴求。加油,我會繼續支持你地!我這星期都開始在blog寫一些土產笑話,小品及雜記,只當隨心抒發,遊戲一場。歡迎參觀,多多指教!http://hk.myblog.yahoo.com/sandclicks

 
At 12:55 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

(1)噢人文風景,你的留言是本blog史上最長的留言!謝謝。你是怎樣來到這裏的!
(2)七一有陳太,還有董太,和葉太
(3)深水埗陳太又是怎樣的一回事?
(4)看了「私房廚房私房蜜語」,噢,是一個個字的形式!I like it.
(5)多謝支持!請與家人朋友分享一個個字。特別是快到二百輯的大日子。

 
At 1:53 am, Anonymous Anonymous said...

(1)認識白雙全,之後看到給城市寫信,之後看到Rhetorical Pain,之後看到...笑話百出,一仆一碌(p.s.我不是文化/藝術圈中人,本不想多提別人名字大號,這只是禮貌回答。)
(2)陳太親切d。系播,董太話陪董生過退休生活、葉太好似唔喺香港,佢地咁忙,聽日未必上街喇
(3)深水埗陳太只是一個煮菜茶好好味嘅地道街坊,茫茫人海其中一人,但距離現實生活近一點
(4)謝謝,有時間,到那裡留言.交流心得,都好播
(5)無問題,互相支持好唔好!

 

Post a Comment

<< Home