笑話百出,一仆一碌

Tuesday, June 13

一個個字︰第一百八十三輯

第一百八十三輯


咩都問霍金︰我幾時可以退休?
新人類︰我不愛足球,但我愛賭波
笨到底︰你究竟睇世界盃定世界妹?
不招人妒是庸才︰但我是庸才,都被人妒喎!
盡晒力︰不過冇用腦
資深︰「我知,你冇我咁多經驗。我明架!」
扮識睇波︰曼聯係世界盃有機會喎!
魚腩︰同樣可以apply係某些足球評述員身上
親友︰都唔及「大義」親?
濕地︰唔係公園,係我公司廁所
大公司︰去廁所要搭lift上十七樓
專家︰我專於病態心理學和失戀
信不信由你︰這齣AV可謂「樂而不淫」
好人有好「報」︰唔怪得香港只有咁多免費的八卦小報

3 Comments:

At 8:37 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

位於台北那個吟松閣?

 
At 5:11 am, Anonymous Anonymous said...

"唔忍夠100次唔好屙"
好殘忍啊...

問到底(基督徒球迷來信):上帝啊, 你捧開邊隊架?

 
At 7:17 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

一仆一碌小回應︰


笨到底:「唔忍夠100次唔好屙呀下」——點謂之一次?


問到底(基督徒球迷來信):上帝啊, 你捧開邊隊架?

唔會捧沙地掛?

 

Post a Comment

<< Home