笑話百出,一仆一碌

Friday, June 9

一個個字︰第一百八十一輯

第一百八十一輯


「好」男人︰我最憎睇波!
世界文化財產︰有巴士阿叔的X王之王
霍金︰我們千萬不要問他大爆炸理論能否預測世界盃冠軍
找相同︰請找出焦媛和Natalie Portman三處相同的地方
股市解釋︰因為世界盃人人忙著睇波,所以冇咩人睇一個個字
有波睇︰在急症室整幾部大電視,讓急症病人都有得睇
笨到底︰這真是松松姐姐嗎,為什麼這樣假的?
口水多過茶︰咁係壽眉定水仙?
森美小儀︰證明了問人想非禮阿邊個和叫人非禮阿邊個的懲罰是不同的
白毛浮綠水︰唔係金寶綠水呀,Mary Ann
地理常識︰德誠並不是東南亞國家
有信心︰我保證係車撞到我之前,可以打埋個message
新馬勒當拿︰我在灣仔住入境事務處那條天橋,扭個十四名派傳單的球員
有一手︰是和中行,不是和阿susan
生日快樂︰但由於無法確定你的生日日期,所以禮物欠奉
奇遇︰馬英九響中環跑步,成班OL跟住佢跑

4 Comments:

At 10:17 pm, Anonymous Anonymous said...

另類瘦身:令自己患上癌症

新馬勒當拿︰我在灣仔住入境事務處那條天橋,用上帝之手派出左好多張傳單

 
At 8:56 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

另類瘦身:令自己患上癌症

(2.5,好像有點變態)

新馬勒當拿︰我在灣仔住入境事務處那條天橋,用上帝之手派出左好多張傳單

(2.5,變化未夠有趣)

 
At 9:29 pm, Anonymous Anonymous said...

另類瘦身:整肥晒身邊d人

 
At 2:55 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

另類瘦身:整肥晒身邊d人

(展示了肥瘦的相對性,但好像有點耳熟能詳。3分吧。)

 

Post a Comment

<< Home