笑話百出,一仆一碌

Monday, May 22

一個個字︰第一百七十四輯

第一百七十四輯

南轅北轍︰你愛看《兄弟》,我愛看《姊妹》
小強︰叫番我做蟑螂啦,唔該!
無鬼聊︰例如將鐵柱磨石針
pronoun︰喂、阿邊個、阿明
理想職業︰下午五點半返工,晚上七點收工
祖雲達斯︰可能與南華一樣要降班
性騷擾︰週圍問人有冇聽過「人之初,性本善」
男人同女人不能做朋友︰一名三歲的小朋友說
天生天養︰碗飯我食左廿年啦
靈犬︰「主人,我認為你都係狗」
Hello Kitty︰其實我係權相宇
窩心︰其實是一種怎樣的感覺?

2 Comments:

At 8:04 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

3分,呢個頗有哲學味!

 
At 4:46 am, Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

 

Post a Comment

<< Home