笑話百出,一仆一碌

Thursday, May 18

一個個字︰第一百七十二輯

第一百七十二輯


笨到底︰楊思琦小姐應該做演員,定係教師?
特立獨行︰世界盃有咩好睇姐?
求生本能︰扮忙
冇成就︰所以我個妹絕不會有鬼剃頭
人口普查︰根據《啟示錄》非正式統計,人與獸的數量是相同的。
難頂句子︰「我唔會懷疑你的工作能力。」
上吐下瀉︰夠唔夠下吐上瀉慘先?
騷擾︰經常有男同事無端端話俾我性騷擾
初吻︰發生在我臨死前,別人替我人工呼吸的一刻
對我唔住︰竟然唔出去滾?
不是味兒︰食焗鵝腸,飲蜜瓜奶,並第一百次看《我是誰》
童心未泯︰我是小王子,也是一名看更

0 Comments:

Post a Comment

<< Home