笑話百出,一仆一碌

Friday, May 12

一個個字︰第一百七十輯

第一百七十輯

笨到底︰請找出《女人唔易做》兩個結局的十個不同之處
母親節禮物︰為了答謝全世界的好媽媽,那天我們不要講「x你老母」這句粗口
母親節︰約了我隻狗個老母一齊飲茶
天才︰能準確說出女子十二樂坊成員姓名
食得招積︰食嘉頓面包,都要落金箔
插水︰Part of the Game
電視送飯︰好叻咩,我電視當飯呀!
百足︰阿爺,你其實唔需要九十八支柺杖架
高速公路︰阿婆恍如一架重型車輛
Heraclitus︰人不能經過同一條羅湖橋兩次
浮誇︰據說是想脫離嘍囉身份的最佳方法
人字拖︰你肯定個個唔係「入」字?
「媽咪,我愛你」︰當時,我手執一桶 ‘so real’的家鄉雞
清純而墮落︰男人啊男人,你自己係咪英俊而有錢先
kidult︰買成人定兒童車飛先?

4 Comments:

At 6:30 pm, Anonymous Anonymous said...

Hi, 你地個十大笑片名單呀!

 
At 9:08 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

多謝阿mean。Kidult這種不大不小,助長消費,懶有情懷的怪物,實在人人得以「?」之。


評分︰

檸檬:你都係知我缺乏維他命c jei


2.5分,略為陳舊,又是食檸檬。

 
At 4:45 am, Anonymous Anonymous said...

做愛:分"琴"住被同唔"琴"被兩種, 三色台既就一定要"琴"被, 而三仔四仔就從來都唔使"琴"被

有點色, 請不要見怪

 
At 8:41 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

做愛:分"琴"住被同唔"琴"被兩種, 三色台既就一定要"琴"被, 而三仔四仔就從來都唔使"琴"被

2.5-3,扣分是因為太長了。

另外,三色台很少會給你看到做愛,通常只會展示男女在床上給被包著,露出香肩的情景。

另外,如果三四仔有被,很難相信那是三四仔。

 

Post a Comment

<< Home