笑話百出,一仆一碌

Saturday, May 20

一個個字︰第一百七十三輯

第一百七十三輯

呼籲︰教徒請不要看《達文西密碼》,看《鹿鼎記》吧!
公益金︰我打算捐一百蚊,要求柯清輝下年不要再唱歌
博打︰香港邊有靚女架!
尊重我︰唔好掂我o既便便
放工︰可以選擇的活動,只得睡覺
死於安樂︰好野,我班friend答應唔鞭我屍
飽暖思淫慾︰李白則思故鄉
拜山︰預備三份蔬果俾死鬼阿爺先
軍事競賽︰我已經燒左紙紥核彈落去
足球小將︰我要替香港攞世界盃冠軍
有歷史感︰即係陰氣重
全身脫毛優惠套餐︰不適用於閣下的金毛尋回犬

3 Comments:

At 7:52 am, Anonymous Anonymous said...

你叫佢唔好唱歌, 佢下年可能跳舞

 
At 10:05 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

兩害取其輕!

 
At 4:46 am, Anonymous Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

 

Post a Comment

<< Home