笑話百出,一仆一碌

Sunday, June 11

一個個字︰第一百八十二輯

第一百八十二輯


霍金訪港︰請某些市民不要扮霍金
史上最冇膽球迷︰李克勤——連睇英格蘭對烏拉圭直播都唔敢。
嚴禁再講︰「女人邊識睇波架!」
中式睇波︰落涼茶鋪睇波!廿四味,Part of the Game!
我係雜種︰I mean 我嘅 cultural identity
Good morning︰無畀老細閙既morning,先係Good Morning
唔好意思︰我一直當你契弟,你竟然仲當我兄弟
西九︰不如都係起返個地出黎,做返海算啦。
老師︰俾學生gag死
狀甚恩愛︰作狀甚恩愛
我的名字叫紅︰你唔係叫楊千樺咩?
阿明像豬︰因為他和豬都是mammal
姚明很矮︰比一隻長頸鹿矮
逐月計︰「貴庚?」、「300個月大」
有壓力︰我希望全部同事都是啞的

3 Comments:

At 7:44 pm, Anonymous Anonymous said...

聽完"仲"驚:妹妹唔使驚,叔叔唔係壞人

 
At 3:11 am, Blogger bratrice said...

笨到底:999係幾號電話?

(源自電影「路直路彎」)

 
At 8:57 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

大家冇睇世界盃咩?創意爆發喎!


聽完"仲"驚:妹妹唔使驚,叔叔唔係壞人
(個仲字點解要引住?3分)

bratrice 提到...
笨到底:999係幾號電話?

(源自電影「路直路彎」)

(呢類笑話是無窮無盡的。3分。看我這個︰

呆︰仔定女呀?I mean BB個阿爸係仔定女呀?)

 

Post a Comment

<< Home