笑話百出,一仆一碌

Tuesday, June 27

一個個字︰第一百八十九輯

第一百八十九輯


會議議程︰商討如何禁止員工在工作時間講上司壞話,浪費時間
不情之請︰可唔可以借少少口水gel gel頭?
嚴師出高徒︰我老師的老師一定唔夠「嚴」
點解「貼」仔︰因為佢係我生嘅仔仔
機械人︰我在老闆眼中的形象
高科技︰在紙做的記事簿篤篤下
點解要生我︰我地作為父母都好想知
好望角︰不是for人偷窺的
試探︰有冇興趣分手?
以淚洗面︰有人卻以奶洗面
好朋友︰一張面油紙兩份用
面膜人︰家有姐妹者,必定明白!

1 Comments:

At 9:02 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

科技:真係要燒個電訊盈科既人教阿爺用電話先得

(3)
(他們的電話很難用的嗎?雖然本人屋企都有一部)

 

Post a Comment

<< Home