笑話百出,一仆一碌

Saturday, July 8

一個個字︰第一百九十三輯

第一百九十三輯


希望︰阿叔今晚攞世界杯!
男人之苦︰俾一群女性scoring
桃園三結義︰大家一齊做祈福黨!
侮辱︰你係咪瀟灑組?
爛gag︰「未解決」之類
紋身︰在大脾內側紋上「閒人免進」四字
富貴如浮雲︰但我渴望雲上的日子
無題詩︰因為我看不到我首詩有咩主題
課外活動︰練九陽神功
反對婚前性行為︰改為下波子棋和放風箏吧
一個字講晒︰一個字原來是五分鐘!
「一」字咁淺︰「一」字都幾深奧架
有異性,無人性︰有些朋友則是有同性,無人性
冬瓜︰我在思考,我哪一部份似佢
求愛宣言︰「我反對婚前性行為!」

1 Comments:

At 11:01 am, Anonymous Anonymous said...

求愛宣言︰「我反對婚前性行為!」
拒絕理由:「咁我哋唔夾.」

 

Post a Comment

<< Home