笑話百出,一仆一碌

Friday, July 14

一個個字︰第一百九十六輯

第一百九十六輯


頭條新聞︰例如睇《頭條新聞》笑得出
警訊︰不如介紹警察去邊度食下午茶好過啦
乜水︰問你飲乜水呀!
馬達拉斯︰他在球場經常聽到球員侮辱別人的母親和家姐
笨到底︰請統計《神鵰俠侶》一集出現的摸胸場面。
誰人是完美︰我除了喜歡隨處大小便,也沒有什麼壞習慣了
退化︰開始記唔到仇
笨到底︰其實點分魚網和衫?
邏輯︰邏輯即是邏輯
笨到底︰點解漢朝冇seven eleven?
笨到底︰人摺埋就會彈開嗎?
尊重︰你可以做我性幻想對象嗎?
我是中國人︰當食左鋪清一色,我忍不住大喊這句話
姑姑,姑姑︰差點以為楊過是一隻布谷鳥
古墓︰咁複雜嘅設計,唔通係Norman Foster手筆?
視覺震撼︰搭地鐵,免費近距離看背心哥哥的腋毛

6 Comments:

At 5:47 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

mean 提到...

恐怖:我唔出聲時連賣旗o個個都唔敢行埋黎呀

(2.5 現在的賣旗人也不是會衝過來那種了)

有鬚果個男人:咪就係親愛既主耶穌囉

(2 有冇咩特別意思?)

 
At 7:39 am, Anonymous Anonymous said...

問到底:韜韜,點樣睇D冰鮮魚對眼精唔精靈呀?

 
At 2:28 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

mean 提到...
係一個傳福音既女仔講我聽的^^

咁又真係幾好笑喎,加分!

Eric 提到...
問到底:韜韜,點樣睇D冰鮮魚對眼精唔精靈呀?

(3分,冰鮮魚都要精靈,無得頂!)

 
At 2:22 am, Anonymous Anonymous said...

我有聽過林以諾牧師話"我想介紹一個穌哥俾你識"

 
At 6:06 am, Anonymous Anonymous said...

阿姑: 切忌把自己當成姑姑

 
At 9:36 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

eric 提到...
阿姑: 切忌把自己當成姑姑


(幼兒︰切忌把自己當成過兒)

 

Post a Comment

<< Home