笑話百出,一仆一碌

Friday, May 4

一個個字︰第二百六十二輯

一個個字︰第二百六十二輯



五一勞動節︰其餘日子我都不會勞動
零團費︰參觀我睡房
for what?︰拿走在螞蟻放在其頭上的米粒,並放入自己的口中
廢紙、鋁罐、膠樽︰你認為邊樣野最似你?
天真︰以為男朋友是野獸,自己就是美女
迫婚︰我女友送左層樓俾我
踢出校︰因為冇錢交學費
夾硬來︰和「將就下」有咩唔同?
沾一點靈氣︰所以我個筆名叫做「危震」
天荒地老︰老婆,聽日可唔可以借你副假牙來用?
軍艦壽司︰歡迎進入釣魚台
無愁︰人人在我面前都是天才





獻給所有一個個字的忠實fans。

4 Comments:

At 11:35 am, Anonymous Anonymous said...

中史題: 唐太宗發明活絡油對後世有咩影響?
from yahoo question

 
At 8:10 am, Anonymous Anonymous said...

夾硬來︰和「將就下」有咩唔同?

等同
強迫:老闆「誠邀」你幫忙

 
At 8:29 am, Anonymous Anonymous said...

"Fool Guy" 噴霧劑

 
At 8:08 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

eric 提到...
中史題: 唐太宗發明活絡油對後世有咩影響?
from yahoo question


起碼對「梁舜燕」有影響。


11:35 AM


Anonymous 提到...
夾硬來︰和「將就下」有咩唔同?

等同
強迫:老闆「誠邀」你幫忙



不能「婉拒」。


8:10 AM


Scott 提到...
"Fool Guy" 噴霧劑


不明………

 

Post a Comment

<< Home