笑話百出,一仆一碌

Sunday, January 8

一個個字︰第一百一十二輯


第一百一十二輯

仲有冇邊度痕︰唔好意思講o既
打緊份咩工︰可以稱得上「人間廢業」
早熟︰佢個人唔係咁早熟o架;係個身早熟咋
竹門對竹門︰所以臭男人鍾意鬧女人臭x
一線之差︰我講多次,我係痴情漢;唔係痴漢。
X Game︰即係唔知咩 Game,又唔知點形容,總之夠 X!
可信︰個晚我同條女去左沙灘玩 X Game
要求好低︰有周汶淇著住背心同我一齊食野,其實食咩都好回味
讚邊個:阿仔,學下你老豆點溝女啦!
民主女神像︰真係有幾分似譚香文喎
不屈的老師︰車!K.Kwong,冇我佢依家會有咁多學生!
自己都咁諗︰走在夜深歸家少女的後面,冇辦法唔會認為自己都係色狼
墨攻︰今時今日,「非攻」係唔夠架,仲要兼愛

0 Comments:

Post a Comment

<< Home