笑話百出,一仆一碌

Friday, January 13

一個個字︰第一百一十五輯


第一百一十五輯

和平鴿︰能否推斷它們不會打架?
老師死晒︰終於證明了教改是有問題的
中國核子反應堆︰危險!華人和唐狗都不應進入
大條道理:老豆老母,我唔生仔喇,地球資源都唔夠,到時咪又係攬住一齊死。
酸葡萄:要我溝女?我寧願食屎!
李笑好︰心地咁好,唔使搵張叔平
正音大使︰已經不是何文匯,係肥媽
軟硬天師︰因一個「包」而復合
長恨歌︰各位,白居易並不是鄭秀文
懶熟︰你變左好多呀!
軍事競賽︰玩天下太平時,大家不斷畫大炮火箭
忘記我吧︰我喜歡用這句話代替「分手吧」。

2 Comments:

At 8:00 pm, Anonymous Anonymous said...

投資組合︰我有五個男朋友,四個有錢,一個有樣

記者︰其作用為讓被訪者覺得自己是成功人仕

依兩個好似似曾相識
響某輯出現過

 
At 2:34 am, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

Eric。好野!

已經更改重複item。

謝謝你

 

Post a Comment

<< Home