笑話百出,一仆一碌

Monday, January 16

一個個字︰第一百一十七輯


第一百一十七輯

我仲鐘意唱歌呀︰我對電視上的古巨基說
複雜問題(complex question)︰你把口仲係咪咁賤呀?
過兒︰我家姐咁叫我
良家婦女︰我們不應該調戲她們
雙重錯誤︰買錯胸圍戴錯bra
模範︰媽咪,我大個左要學球彩台D哥哥咁賭波咁叻
坐底︰可唔可以俾五分鐘我?
自我實現語言︰我有冇煩住你?我有冇煩住你?我有冇煩住你?我有冇煩住你?
天地男兒︰他們都曾經是天地孩兒
香港核心價值︰冇論去街去到幾夜,都要番屋企訓
現代孟子︰有運氣,有福氣,都不及做人——有骨氣
警世恆言︰有實力,自然晚晚大排筵席

圖片說明︰總理,我地做人要有骨氣

0 Comments:

Post a Comment

<< Home