笑話百出,一仆一碌

Saturday, May 19

一個個字︰第二百六十四輯

一個個字︰第二百六十四輯



絕不能亂倫︰媽咪會鬧架……
小肥羊︰有個朋友叫小肥龍
Tony Blair︰可考慮加入行政會議
玩勁d︰把基本法拿去送檢
罪該萬死︰把阿sir叫做miss
笨到底︰為何麥記不提供牙簽?
好媽媽︰係母親節收到十幾廿張按摩椅
晚禱︰唔知點解總係諗起表姑媽
我老闆超好人︰一名自僱人仕說
店小二超級對白︰個飯已經整好就快
情深的擁抱︰對唔住,認錯人!
係咩︰智者常講的說話

8 Comments:

At 9:53 am, Anonymous Anonymous said...

偏食︰我只吃好味的東西

冇眼小朋友發音︰去迪士尼做「卒」準備

死左去邊︰你阿媽同牧師常問的問題

呢3個都出過了呢
最欣賞你地既就係玩同近排新聞有關果d

玩勁d︰把基本法拿去送檢

好媽媽︰係母親節收到十幾廿張按摩椅

 
At 9:38 am, Anonymous Anonymous said...

好吟: 我指靜夜思。

 
At 9:40 am, Anonymous Anonymous said...

係咩︰智者常講的說話
依個都出過~

 
At 2:10 am, Blogger ll said...

搶包山: asian x-game 正式項目

 
At 4:51 am, Anonymous Anonymous said...

封膠袋:佢個人咁不雅,要封埋佢

 
At 6:39 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

多謝咁多位既留言!

經常重覆,深表致歉!




eric 提到...
好吟: 我指靜夜思。

9:38 AM

李白的詩的確好吟




ll 提到...
搶包山: asian x-game 正式項目

2:10 AM

應改名為搶膠山

Anonymous 提到...
封膠袋:佢個人咁不雅,要封埋佢

4:51 AM

淫褻的人豈不是不能出街?

 
At 12:12 am, Blogger zz............. said...

店小二超級對白︰個飯已經整好就快

這句感同身受, 我覺得好好笑.

 
At 8:15 pm, Blogger 笑話百出,一仆一碌 said...

zz 提到...
店小二超級對白︰個飯已經整好就快

這句感同身受, 我覺得好好笑.

12:12 AM


何解會感同身受?願聞其詳!

 

Post a Comment

<< Home